Kirjoittelu tyssäsi stressiin. Ja siihen, että tämä tyyppi, josta olin kiinnostunut tai luulin, että hän olisi kiinnostunut minusta alkoikin seurustella erään tuttava-kaverini kanssa. Pyörittelin asiaa päivän mielessäni ja kirosin idioottimaisuuttani, sitten päätin unohtaa koko ihmisen. Juttelin sen kanssa normaalisti, heitettiin läppää. Viime lauantaina oli sitten Halloween-pirskeet, jossa juttelin kauheasti sen tytön kanssa, olin oikein ylitsevuotavan ystävällinen, kaipa koitin todistella, ettei asia hetkauttanut minua mitenkään. Kuitenkin minusta tuntui koko ajan, että minua yritettiin tehdä mustasukkaiseksi - tyyppi kiehnäsi koko ajan tyttönsä vieressä, puuttui keskusteluihimme ja halasi ja suukotti minuakin otsalle. Hämmentävää. Muutenkin koko hepun humalakäyttäytyminen oli melkoista kohkausta ja noloa. Juteltiin sitten sen tytön kanssa oikeastaan koko ilta/yö, tavattiin tyyppi loppuyöstä ja tyttö raahasi sen nukkumaan - se kaatuili humalassa ja oli ilmeisen vittuuntunut, ettei siihen kiinnitetty huomiota. Kakara. Syötiin sen likan kanssa vielä iltapalaa ja mentiin nukkumaan. Aamulla tyyppi ei ollut millänskään, leikki taas rakastunutta sen muijansa kanssa (joka siis on oikeasti mukava ihminen, vaikka aluksi olinkin kateellinen ja vähän katkera, mutta tajusin, ettei siihen ole mitään syytä), vaikka oli tosiaan edellisenä yönä kaatuillut ympäriinsä.

Noh, sen jälkeen on ollut vähän vaivaantunut olo sen seurassa. Tänään tapasin sen humalassa rapussa, se houkutteli mut tupakille ja juteltiin kirjoittamisesta. Kehui kauheasti mun tekstejä. Olin aluksi melko skeptinen sen humalaiselle hölötykselle ja se sanoikin mulle "Nyt loppui toi alistaminen". Ehkä mun säälivä ilme oli sitten liian selvä. Se oli herostuttavan lähellä jossain vaiheessa ja tuijotti. Ja sitten se kysyi, saako pussata mua otsalle. Siis sillähän "ei ole mitään intressejä, mutta saako hän". Totesin, että siitä vaan ja se suukotti kiduttavan hitaasti mua jonnekin päälaelle. SItten mentii sisälle, höpötin jotain yhdentekevää ja liukenin enkä nähnyt koko iltana.

Mitä helvettiä? Nyt on sitten kauhea morkkis mokommasta, ei tuntunut oikein sopivalta. Miksi se teki niin? Miksi mä annoin sen tehdä niin? En mä sitä halua. Eikä se totisesti mua, mutta silti koko jutussa on jotain hämärää. Niin kuin kierrettäisiin toisiamme koko ajan ympäri, pientä kehää. Mikä helvetti sen ongelma on? Mikä helvetti mulla on kun teen tästä tällaisen ongelman? Kaveripusut on ihan ok, mutta tuommoinen salakähmäinen jossain pimeällä tupakkipaikalla... Äh.

Ja huomenna pitäisi mennä taas jakamaan lehtiä paskakorvauksella. Ei kiinnosta yhtään, ne on vielä lajittelemattakin ja koisaan vissiin taas jonnekin kahteen ja puoli viideltä alkaa Corpse Bride... Enkä haluaisi, että kukaan näkee mua. Häpen mokomaa paskaduunia, tuntuu, että porukka nauraa mun kustannuksella täällä.

Huomenna on pakko ostaa tupakkaa.