Tääll' on liian monta kättä ilman taluttajaa

Tääll' on liian monta suuta ilman sanottavaa
Eikä se mitä sä sanot vaan miten kauniiksi kaikki puetaan

Mä oon leikkinyt niin kauan, mä tahtoisin viimein jo lopettaa
Mä oon liian monta kertaa herännyt, kun valheet alkaa suupielistä taas valumaan
Mä tiedän sä oot menossa, mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua
Kun mä pyydän:

Älä mee vielä, älä mee, hetkeks aikaa jää 

Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä mee

 

Tuli aurinkoiset päivät ja sitten tuli lunta, mutta mä olen hypännyt suoraan kevääseen. En syö, en nuku, poltan taas ketjussa, olen kokonaan, läpäisemättömästi ja hullusti ihastunut. Saa nauraa.

Olen aloittanut tanssimisen, siis paritansseja. Ja kävi niin kuin suoraan elokuvista eli hullaannuin sitten siihen vastapariin ja sekoitin kosketuksen mielihyvän todellisiin tunteisiin. Siitä on niin kauan, kun viimeksi joku mies on pitänyt milläänlailla lähellä, joten hormoonit päätti sitten, että tätä ne haluaa lisää. Koko ajan mieluiten. On taas kuin puukolla pistettäisiin kylkiluiden väliin, ei tapa, mutta sattuu niin saatanasti, vaikka vetäytyisi, oikeastaan sattuu silloin vielä enemmän ja olo on raadeltu. Oksettaa. 

En vaan osaa puhua miehille. Mä mietin liikaa ja sitten on jo myöhäistä. Inhoan sitä, kun kuittaan kaikki typerällä kikatuksella ja luulen että se riittää. Sitten häpeän kun sille toiselle tulee tunne että eihän tolla muijalla liiku päässä mitään.

Voi yök.