Iho kutisee. Leukani on liekeissä ja repaleinen, silmäkulmat punottavat. Se on tämä helvetin kuumuus ja epäilen, että vesijohtovedessäkin on jotain outoa. Joka tapauksessa naama on taas kuivunut ja kipeä ja minua pelottaa, ettei se parane maanantaiksi. Lähden Tampereelle juhlistamaan viimeisen Potterin ilmestymistä larppiporukan kanssa eikä huvita näyttää hirviöltä... Meinaan ainutlaatuinen tilaisuus vakuuttaa heidät siitä, että olen ihan kiva ja minut kannattaa kutsua jatkossakin peleihin. Ryhmä on kumminkin niin tiivis, että pelkään olevani jälleen ainut ulkopuolinen ja vain istuvani säälittävänä nurkassa. Ja olen useimpia kaksi vuotta vanhempikin eli SÄÄLITTÄVÄ-leimakin on hyvin todennäköiosesti saatavissa. Varsinkin kun olen sopimattoman innoissani proppauksesta (Ginny tai Hermione tai sitten vaan "Joku") ensi-iltaan, vaikka olen jo teini-iän ohittanut.

Lisäksi on tietysti Tyttö. Hänkin tulee sinne. Hän ei edes onnitellut minua syntymäpäivien johdosta... Plah.

No, koska minulla ei ole kesätöitä eikä ketään, jonka kanssa oleskella tässä tuppukylässä, olenkin vain stalkkaillut ilmisiä. Koonnut heidän ajatuksiaan kokoon pienistä palasista, foorumikirjoittelusta ja nettipäiväkirjoista, tykkäämisistä facebookistga ja tietysti kuvista. On ollut hämmentävää havahtua siihen, etten olekaan ehkä niin teini kuin joskus. Poissa ovat tekotaiteelliset, rankasti muokatut kuvat, mustat vaatteet, synkät biisilainaukset ja julkinen valitus. No, päiväkirja-angstia harrastan edelleen, mutta en julkisesti.

Ensi viikolla tulevat tulokset Tampereelta että olenko päässyt kouluun... TIEDÄN etten ole, niin monta hakijaa ja niin vähän otetaan sisään ja luin niin vähän enkä ole ihan niin fiksu kuin esitän, mutta pelottaa ja ahdistaa silti. Tulosten tuleminen tarkoittaa minulle sitä, että joudun kertomaan muille ikävät uutiset ja sietämään säälittelyä ja ikiaikaista viisautta tihkuvia neuvoja kuten että jotain tekemistä on keksittävä ja enhän minä aio jäädä vain yhteiskunnan elätettäväksi. Tuntuu, ettei sukulaiset tunne minua ollenkaan.